今日7點鐘醒....食左2粒點心牛肉..就出門了
頭2堂test ..算啦..我都無乜心機test
之後好多堂都訓著左...好sweet呀訓得
放學..留係tuck shop 溫書 順便睇下見唔見一個人放學..
connie家儀都係到...好開心..
5點半..走人....connie同我一齊..家儀同亞謙一齊行...
係萬寧見到miss chan 肥佬 小輝..過去say hi 就走人..
我同connie去買糖同朱古力...好搞笑..""全新水果型"能得利..哈哈哈..
connie話唔想咁早返屋企..話送我回家..太愛connie了
上果條"奪命大長梯""...撞到小輝..我順便叫埋佢送我...
佢真係肯送...茶實係為左d..""全新水果型"能得利糖..
算啦..我都愛埋佢啦..>3<..更愛connie呢!!.>3<''>3<'',,,
上左2條'''奪命大長梯""...終於送到11座lu..好唔捨得呢...
之後我估佢地又係落返果條"奪命大長梯"".....真係辛苦佢地..
thx thx 你地呀...好耐未試過有人放學送我回家了....好愛你地呀//>3<""" |