BOWIE & YO+*o

主。會與同在○o _____`` ```
\/愛與你們〤×╳在坐碼頭吹海風 [▌
●× ..*我與你  永遠也在心連心 ╴▂╴▃

boyi0205
暱稱: bowie
性別: 女
國家: 香港
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
上學
朋友
^^
100問
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 72
今日人氣: 0
累積人氣: 2971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天

刊登時間︰2005-10-25 08:01 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 23 日  星期日 晴天
無奈 " 雞" 哼...最憎呀

今日我好勁呀..食左3個菠蘿包呀

9點醒左..一直等緊d野...but都係等個吉..

睇電視...5c班新人王 今集好感動呀...

之後做maths校本 哈哈..唔識做果題 就next 題..搞到1個幾鐘就做哂lu

做new cut ..2個幾鐘都未做哂..叫自己去死啦..死蠢

做學會....作200幾字..easy啦..有突比佢tim呀..

聽歌...搵到好多首好好聽既歌..正呀

5點幾...我好無奈囉...亞媽講講下我亞哥條女..無啦啦燒埋我到

問我"會唔會學果條女咁做雞?你識唔識做雞?" 佢咁問我..我完完全全咁o哂咀

我話" 我同你講野都sai氣..你咪嘈 唔好煩我" 我語氣並唔係好惡嫁下..只係無奈咁講

邊有亞媽問個女識唔識做雞嫁??..真係呀...難受囉

到夜晚..沖涼之前..係廁所興起..自己剪頭髮....好核突tim...算

食飯..同親愛的傾msn ...

夜d..叫曉曉幫我cut d 野..thx曉曉呀

test 期間 我唔開得電腦呀..亞哥唔比玩囉..

我真係唔明..我test 又關佢x事咩..下下煩住哂...

我勁唔like比佢管囉...佢咩新鮮蘿蔔皮先..佢會考咪又係得果1分..係到嘈生哂

佢憑乜管我先...佢咪又係次次寸唔過我 就係到靠惡靠打...食屎啦佢..

我呢世人最憎係佢囉..唔係一時已氣嫁..而係日積月累..愈來愈憎佢..係完全愛自內心囉..

算..唔玩電腦..我又唔會死既..我有部電話一樣得姐..我驚佢 pat pat 有牙咬我咩?...n世啦

 

 

 

刊登時間︰2005-10-23 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 22 日  星期六 落雪
難受 感動

今日以為自己會過得好開心..

但點知..唔係黎既..我好不愉快...

我好唔中意比人玩既感覺....我e+好憎佢地..

我以後唔會同佢地講野...同佢地講多一個字我都覺得sai我時間

我3點出門..去海皮坐..做下功課 睇下書咁..好正...

我仲以為佢會黎陪我tim..我5點半拎住個電話..等到6點半

果到入夜之後..真係好凍呀...我手腳都 de de 震呀..但係我都信佢會打黎..

我咪一直等囉....愈等愈失望囉 ....果刻我好好好想佢黎我..but無..我流左2滴淚..

今日2重打擊...令我發覺 ...咩都唔可以好似自己想像中咁嫁..自己有時候根本唔可以控制到..

唉..................................算啦................自己知自己事.......

 

刊登時間︰2005-10-22 07:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]