今日我好勁呀..食左3個菠蘿包呀
9點醒左..一直等緊d野...but都係等個吉..
睇電視...5c班新人王 今集好感動呀...
之後做maths校本 哈哈..唔識做果題 就next 題..搞到1個幾鐘就做哂lu
做new cut ..2個幾鐘都未做哂..叫自己去死啦..死蠢
做學會....作200幾字..easy啦..有突比佢tim呀..
聽歌...搵到好多首好好聽既歌..正呀
5點幾...我好無奈囉...亞媽講講下我亞哥條女..無啦啦燒埋我到
問我"會唔會學果條女咁做雞?你識唔識做雞?" 佢咁問我..我完完全全咁o哂咀
我話" 我同你講野都sai氣..你咪嘈 唔好煩我" 我語氣並唔係好惡嫁下..只係無奈咁講
邊有亞媽問個女識唔識做雞嫁??..真係呀...難受囉
到夜晚..沖涼之前..係廁所興起..自己剪頭髮....好核突tim...算
食飯..同親愛的傾msn ...
夜d..叫曉曉幫我cut d 野..thx曉曉呀
test 期間 我唔開得電腦呀..亞哥唔比玩囉..
我真係唔明..我test 又關佢x事咩..下下煩住哂...
我勁唔like比佢管囉...佢咩新鮮蘿蔔皮先..佢會考咪又係得果1分..係到嘈生哂
佢憑乜管我先...佢咪又係次次寸唔過我 就係到靠惡靠打...食屎啦佢..
我呢世人最憎係佢囉..唔係一時已氣嫁..而係日積月累..愈來愈憎佢..係完全愛自內心囉..
算..唔玩電腦..我又唔會死既..我有部電話一樣得姐..我驚佢 pat pat 有牙咬我咩?...n世啦
|