| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 29 日 星期一 |
 | |
買書
 |
今日我9點半比個電話嘈醒
原來亞公打黎....我又唔係咁識講海南話..
只可以講""唔唔唔..WHO澤打散(意思""食早餐))who蓋..(((意思""去街))
大哥之後叫我落街買大家樂...佢比左40蚊我
我買左個大家樂比佢..我自己就買左兩個包食
11點幾大哥返工lu..得返我一個
1點幾..我去新港城買書....((中文同生物作業))
返屋企......
睇電視.....
無無聊.......落街買兩個啫喱食...
又睇電視...開電腦.....
|
|
刊登時間︰2005-08-29 06:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 8 月 28 日 星期日 |
 | |
痛
 |
呢幾日我電腦出現故障...so我無乜點玩電腦同打日記..
無打日記咁多日..都無乜特別事發生
星期3((((24號)))去睇排球隊d人打波...
琴日就可憐喇我,,,話說...
我琴日部到12點幾...
一起身就去左新港城pie & tart買pie..
著左對新鞋..未去到新港城..對腳好痛
隻腳太痛..so搭車返home..
返到home..對腳腳趾尾起哂水泡...左右腳腳睜擦損哂..
沖涼勁勁勁痛..bill哂眼淚...
|
|
刊登時間︰2005-08-28 01:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 8 月 22 日 星期一 |
 | |
去阮阮home
 |
今日去阮阮樓下club到睇人篤波
4點鐘..無得篤lu....
安哥寸我..我唔幫佢倏功課..
佢練我搏頭d筋...
痛到我喊呀...好痛呀..嗚嗚
之後我就走人..
安哥走落黎..拉住我..
輪到隻手勁勁勁痛...算..
跟住..去阮阮home...
安哥幫我按摩..
之後佢地鋤大d...
安哥玩完..繼續同我按摩..好正呀
7點幾我 燕 亞培同安哥..走人..
燕同培搭馬鐵..我同安哥行路..
|
|
刊登時間︰2005-08-22 08:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 26 | »
|