琴日(20/8),同阿媽食早餐行新港城~
兩點,係M記等安哥出沙田.......
之後,係crazy room買銀包同散紙包
去冒險樂園,跟住安哥勁低B甘擲波波,之後又去M記食野
之後,去左優之良品買糖糖食~
搭車車返屋企~
今日,無電腦玩,部腦上唔到網,因為寬頻既關係~所以極之無奈
之後,三點鐘郭仁訪發脾氣出街,之後就撞壞屋企道門
當我肚餓,諗住落街買野食既時候,道門開唔到,留住左係屋企,出唔到去-.-
之後,郭仁訪返到黎開唔到道門,搵我黎出氣,之後打到我喊
五點鐘阿媽返到黎,叫人上黎`叫'開到門,道門壞左
六點鐘佢地先入到屋~
七點鐘我先食到我第一餐~
今日到此完畢,多謝收看~欲知詳程,請收看下一集
澤澤代理:仁儀日記廣播有限公司
如有投訴,請致電:63462231/60260566搵本公司之高層投訴~絕筆
|