BOWIE & YO+*o

主。會與同在○o _____`` ```
\/愛與你們〤×╳在坐碼頭吹海風 [▌
●× ..*我與你  永遠也在心連心 ╴▂╴▃

boyi0205
暱稱: bowie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
上學
朋友
^^
100問
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 72
今日人氣: 2
累積人氣: 2983
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 11 日  星期四 陰天
留在家中 鬱悶

今日我又唔想出街喇..

10點醒左..出廳開電視睇..

又開電腦..icq同msn..無聊的過

11點幾食琴日無食到既三文治..

徒弟仔sd左個games既網比我玩...

悶下咪玩囉..又幾好玩喎..最高拎左6千8百分..

之後同徒弟仔傾電話...

傾完..又無野做lu..>3<''

睇""情濃大地""睇睇睇...睇到"放學icu...

之後訓覺...6點鐘醒

媽媽話有人搵我..但係我唔知邊個啵..33

係個boy黎嫁..邊個呢??...唔知啵...難受囉

7點半落留下買豆腐花食..

籃球場見到澤澤同yamyam..

原來佢地無波但想打波..((((抵死

之後買完返屋企..再落去..

....再返返上黎...累死

 

刊登時間︰2005-08-11 06:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 10 日  星期三 雨天
go曉曉home 開心

今日我10點半比一個電話嘈醒左

becky 同曉曉打黎..叫我去曉曉home

我就12點半先拎住15蚊出門..

4點同becky走人..

好悶呀...買左包芝士圈食..巧巧味唷

亞媽又5點幾食dinner lu..

我就繼續玩電腦..but load得好slow呀..

激死我了!!!!...點上網呢???

唔多想去camp呀..點算呀???...

唉...

----------------------------------

講返琴晚...大佬無啦啦比左100蚊我

超hapi 呀!!!..

之後同kenneth icq..

佢話有手信比我呀..yaeh..正爆

---------------------------------

夜晚太無聊了..打比小琦...

but都係咁悶..只不過係多個陪我一齊悶姐

11點幾..亞哥返左黎..

佢會考有1分..我真係無睇錯佢

我同亞媽賭左5蚊..媽話佢食蛋..

但我話唔係食蛋..終於我win左5蚊返黎

太令人振奮喇呢個消息..哈哈..

各位係咪都好等我開心同高興呢??..

全靠郭仁訪呢1分咋..多謝哂啵!!!

刊登時間︰2005-08-10 06:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 9 日  星期二 晴天
又係係屋企

今日我又傻傻地喇

9點半起左身...就走左出廳既沙發

點知..又訓著左...傻kai子

10點8比大哥拍醒..睇孫悟空

開電腦..聽歌..林峰果首""領會"""都唔錯啵

11點半...食左個杯麵

1點幾..kako sd左113張相比我..幾令呀!!!

之後..又食左包朱古力餅餅..

又飲左杯橙汁..so bad 太多渣了

再食左枝 ""大腳板"""...o my 吉___咩雪條來的??.

好難食呀..食左幾啖...唔想食lu...

5點幾..傻的..亞媽叫我食dinner..-.-''

鬼至咁早同佢食呀..岩岩先食完d咁難食既雪條..

自己好低b呀..!!竟然中意左......中意左...佢

佢咪就係...唱k小魚仙"""_____囉...^^v哈

我竟然中意左唱k小魚仙~~~哈哈..低b嫁自己

今日我已經無乜點炸mic個板板..真係乖女呀

好想剪頭髮同負離子..幾時去好呢?

呢個8月一定要搞掂佢..keke..

今晚唔煮飯lu..食波仔飯..正呀

亞琦抵抵抵死...淋雨呀佢..抵死

出街食飯Y拿..居然唔拎遮出街..哈哈

刊登時間︰2005-08-09 06:12 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]