| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 11 日 星期四 |
 | |
留在家中
 |
今日我又唔想出街喇..
10點醒左..出廳開電視睇..
又開電腦..icq同msn..無聊的過
11點幾食琴日無食到既三文治..
徒弟仔sd左個games既網比我玩...
悶下咪玩囉..又幾好玩喎..最高拎左6千8百分..
之後同徒弟仔傾電話...
傾完..又無野做lu..>3<''
睇""情濃大地""睇睇睇...睇到"放學icu...
之後訓覺...6點鐘醒
媽媽話有人搵我..但係我唔知邊個啵..33
係個boy黎嫁..邊個呢??...唔知啵...難受囉
7點半落留下買豆腐花食..
籃球場見到澤澤同yamyam..
原來佢地無波但想打波..((((抵死
之後買完返屋企..再落去..
....再返返上黎...累死
|
|
刊登時間︰2005-08-11 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 8 月 10 日 星期三 |
 | |
go曉曉home
 |
今日我10點半比一個電話嘈醒左
becky 同曉曉打黎..叫我去曉曉home
我就12點半先拎住15蚊出門..
4點同becky走人..
好悶呀...買左包芝士圈食..巧巧味唷
亞媽又5點幾食dinner lu..
我就繼續玩電腦..but load得好slow呀..
激死我了!!!!...點上網呢???
唔多想去camp呀..點算呀???...
唉...
----------------------------------
講返琴晚...大佬無啦啦比左100蚊我
超hapi 呀!!!..
之後同kenneth icq..
佢話有手信比我呀..yaeh..正爆
---------------------------------
夜晚太無聊了..打比小琦...
but都係咁悶..只不過係多個陪我一齊悶姐
11點幾..亞哥返左黎..
佢會考有1分..我真係無睇錯佢
我同亞媽賭左5蚊..媽話佢食蛋..
但我話唔係食蛋..終於我win左5蚊返黎
太令人振奮喇呢個消息..哈哈..
各位係咪都好等我開心同高興呢??..
全靠郭仁訪呢1分咋..多謝哂啵!!!
 |
|
刊登時間︰2005-08-10 06:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 8 月 9 日 星期二 |
 | |
又係係屋企
 |
今日我又傻傻地喇
9點半起左身...就走左出廳既沙發
點知..又訓著左...傻kai子
10點8比大哥拍醒..睇孫悟空
開電腦..聽歌..林峰果首""領會"""都唔錯啵
11點半...食左個杯麵
1點幾..kako sd左113張相比我..幾令呀!!!
之後..又食左包朱古力餅餅..
又飲左杯橙汁..so bad 太多渣了
再食左枝 ""大腳板"""...o my 吉___咩雪條來的??.
好難食呀..食左幾啖...唔想食lu...
5點幾..傻的..亞媽叫我食dinner..-.-''
鬼至咁早同佢食呀..岩岩先食完d咁難食既雪條..
自己好低b呀..!!竟然中意左......中意左...佢
佢咪就係...唱k小魚仙"""_____囉...^^v哈
我竟然中意左唱k小魚仙~~~哈哈..低b嫁自己
今日我已經無乜點炸mic個板板..真係乖女呀
好想剪頭髮同負離子..幾時去好呢?
呢個8月一定要搞掂佢..keke..
今晚唔煮飯lu..食波仔飯..正呀
亞琦抵抵抵死...淋雨呀佢..抵死
出街食飯Y拿..居然唔拎遮出街..哈哈
 |
|
刊登時間︰2005-08-09 06:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|