BOWIE & YO+*o

主。會與同在○o _____`` ```
\/愛與你們〤×╳在坐碼頭吹海風 [▌
●× ..*我與你  永遠也在心連心 ╴▂╴▃

boyi0205
暱稱: bowie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
上學
朋友
^^
100問
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 72
今日人氣: 2
累積人氣: 2988
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 5 日  星期五 晴天
100問 開心

個人問題
1* 叫咩名: bowie kwok
2* 幾歲: 今年14歲
3* 住邊: 馬鞍山
4* 平時出街會帶D咩: 銀包 電話 鎖匙 鏡
5* 去邊到WET多: 落頌  沙田
6* 你幾點起身番學: 7點
7* 你幾點放學: 最早係4點
8* 有冇食煙:冇
9* 有冇飲酒: 有 but唔多
10*有冇睇過4仔冇格仔:我 choi ...我至唔睇
11*做過D咩係你覺得最壞: 偷亞哥d糖食..哈哈
12*拍過幾多次拖: 3次
13*有冇介過手:有
14*介左幾多條: 多過一條

你間學校問題
15*你最中意同邊個1齊食野: 同學們
16*邊個老師你最中意: miss han  黃sir  miss張麗珊
17*邊個係你班主任: miss yu  同廖sir
18*你對你個班既感覺係點: 巧巧玩  好中意 2 b 班
19*中唔中意任教你既老師:中意 ....好好好愛tim呀
20*你最憎邊個老師教你:暫時無乜
21*你覺得MATH老師教得好唔好:幾好呀...廖sir教得好好笑
22*咩堂你係最不專心:CERS
23*上MATHS堂你會做D咩:做數  
24*上中文堂你會做D咩:悶得制會訓覺
25*上英文堂你會做D咩:speaking english
26*有冇帶學校唔比帶既野番學: 一時時啦
27*留過幾多次堂:點先算係留堂呀
28*為咩事而留:補默掛
29*留堂期間做D咩:dictation

潮流問題
30*而家你班有咩風氣:寸人  同miss亞sir吹水
32*而家興D咩:唔多關我事喎
33*睇咩時裝雜誌:都唔關我事的
34*如何得知而家興D咩: 我奶知咩
35*你平時出街點著:T-shirt  長/短褲
36*中意咩品牌:是但啦
37*你D 3係邊到買:可能係 mk
38*有冇環:耳環
39*係邊到釘:mk
40*最中意邊個明星既衣著:蔡依林
41*最中意邊個FD既衣著:唔一定
42*你覺得邊個好OUT:無乜

同學之間問題
43*你最常講既粗口係咩野:食屎食蕉算唔算呀~~~~好似唔多算喎
44*你最多同邊個粗口交流:郭仁訪掛
45*邊個朋友最WET:無可奉告
46*邊個朋友最壞:無掛
47*你最a既朋友會做D咩:姐係咩呀??
48*同朋友1齊做過D咩衰野:唔知
49*有冇珍惜而家既友誼:有
50*當邊個係你1世既好朋友:e+既fdfd
51*第時大個會同邊個1齊住:屋企人
52*邊個最有錢:fd
53*邊個朋友而家最幸福:我都算幸福既
54*最唔希望朋友對你做D咩:唔理我
55*邊個拍得最多次拖: Cy  澤澤 肥銘
56*妳最妒忌邊個朋友:無乜
57*邊個同學最靚:各有各靚
58*邊個同學最好人:各有各好人
59*邊個朋友最癲:kako  (((玩得好顛嫁)))))
60*同邊個1齊會開心:自己一個
61*最想同邊個1世朋友:全部fd
62*最想你既男性朋友同你既女性朋友係埋1齊:唔關我事
63*你最好既朋友而家有冇拍拖:大部份冇
63*覺得朋友之間乜野係最重要:坦誠  岩key
64*邊個朋友最寸咀:澤澤  
65*邊個朋友思想最成熟:我囉..哈哈
66*邊個朋友最搞笑:強ken  李雪
67*有冇D咩想同你好朋友講:  早晨  仲未死得呀?
68*邊個朋友個樣同佢性格唔相似:李雪 


個人回憶問題`
69* 你最懷念既回憶係D咩: 1至6歲的時候
70* 你最懷念邊個:我老豆
71* 你最想番到咩時候: 1至6歲的時候
72* 你唔想番到咩時候:小學3年級
73* 以前同而家既你有冇改變,變左D咩: 有  唔想出街
74* 你中意以前定而家既你:now
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左,變左D咩:亞基  唔知點講
76* 以前你係1個點樣既人:過度活躍
77* 而家你係1個點樣既人:諗多左野  少左出街

生活感情問題`
78* 而家有冇拍拖: 冇
79* 你而家中意邊個:無lu  放低左
80* 佢有咩好你要中意佢: 以前果個   唔花心  對我好好
81* 你最後悔同邊個1齊:冇
82* 有冇玩弄感情:冇
83* 有冇做過第3者:冇
84* 有冇曾經為你中意既人而喊:咁緊係有啦
85* 有冇為你中意既人介手介腳:介手
86* 你而家係暗戀定明戀:明戀
87* 你而家恨唔恨拍拖:順其自然啦
88* 邊隻歌形容到而家你既感情:好多    ""我真的受傷了""洗剪吹""你記得嗎?"
89* 邊隻歌令你聽到喊:"會過去的""你記得嗎?"
90* 你最中意邊句歌詞:  如不可相愛  記住已足夠

91* 你想你中意既人點同你表白:我愛你  想同你一齊

92* 想係邊到結婚:教堂
93* 邊段感情係最HURT:2005年5-6月個段
94* 你同你以前中意緊既人有冇可能:no

樂壇感覺`
95* 你中意邊個歌手:方力申
96* 你中意邊個明星: rain
97* 你最中意邊幾隻歌:""洗剪吹""你記得嗎?"
98* 中意咩類型既歌:慢歌 情歌
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望: 方力申
100* 中意RAP歌嗎:唔中意

刊登時間︰2005-08-05 06:38 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



留係屋企 愉快

今日10點半起身睇孫悟空

無乜野食   打開雪櫃

食沙律  

開住部電腦

聽"自欺欺人""洗剪吹""先入為主"

巧巧聽呀!!

2點半訓晏覺  3點醒左

睇""夏日香氣""

好熱呀....熱死我了

一陣亞媽6點返工..

我就去新港城買d野

3份生日禮物  (((曉曉 kako 亞樂))))

我好多日唔食野既食飯錢

應該好快無哂lu...

係就係有d心痛  but 算啦

最緊要生日的人hapi 啦!!

巧悶呀e+...無野好做喎...

又聽歌"我真的受傷了""好得意"""自欺欺人"

"洗剪吹""先入為主"

今晚返黎再打埋篇日記!!!

刊登時間︰2005-08-05 04:25 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 4 日  星期四 晴天
留在家中

今日如常地無出街

10點起身睇孫悟空

亞媽比左20蚊我依lunch

but佢7點返工已經走左lu

同小琦icq傾左幾句

我又唔肚餓 咪無食野囉

1點 澤澤打黎 搵我傾計

傾傾下 講起 佢同亞基 琴晚係富寶同我亞哥打波

佢話 張家健 同我亞哥講:

我識你呀  郭仁訪呀ma 你亞妹叫郭仁儀呀ma  我識呀
 
我聽到覺得好好笑   佢真的有種喎...勁呀

搞到我好想識下佢  問孫仔拎佢icq add左佢

3點半媽子放工返黎 肚餓了

整沙律  巧巧翅唷

係icq 有個 gd fd 問我受唔受溝喎

睇係都好笑   我係唔會咁易上當的

but 無答佢  我隱左形 

算啦    我知佢講笑嫁ma ^^v

刊登時間︰2005-08-04 04:56 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]