| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 3 日 星期三 |
 | |
留在家中養病
 |
琴晚有d唔舒服
頭暈打乞癡 so好攰
fish sor..我無call你呀
聽住歌訓..好快訓著lu
今朝10點半比d電視聲嘈醒
一出到廳 見到大哥 產左青
o my 吉!!!!!成個光頭kai子係到....
算啦..睇電視
12點半食 ""波仔飯""...我蒸左成半個鐘lu
巧巧巧翅唷!!
3點睇 夏日香氣""" 正呀
之後亞基打黎問我去唔去bbq
跟住我就訓得著既時候
徒弟仔打黎 講左個笑話
搞到我訓唔到...
5點幾 我灘左係沙發
咁就訓著左lu
6點半 熱到醒左...
我諗今晚都唔傾得喇
fish fish 希望你會睇到啦
我天晚再打比你 我好唔舒服呀 sorsor
|
|
刊登時間︰2005-08-03 06:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 8 月 2 日 星期二 |
 | |
買暑期作業
 |
我琴晚訓得好好好好好呀..
訓左8個半鐘頭..10點半醒
睇孫悟空呀...
2點同亞媽去新港城 買暑期作業
返屋企 開冷氣機
3點睇"夏日香氣""
搞我呢塊板板 好耐
抄暑期作業答案((((eng)))))
fish打黎..傾左一陣
沖涼... 天氣報告話"""不不不京"""""落雨呀
buttttttttt香港巧巧巧熱呀 算算算啦...

抵死... 肚仔餓了...食mum mum lu |
|
刊登時間︰2005-08-02 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
將來
 |
哈哈...其實我係呢個暑假諗左好多野
我從來都未試過咁唔願意出街嫁
但同時亦因為咁既玄故 我多左好多時間去思考
暑假都無乜野做 跑下步 日行一萬步
學整甜品 我中意呀
8月尾 剪頭髮再負離子 轉下新look 唔錯唔錯
中3零用錢方面 我二佬個個月比一百我 亞媽個個星期比50我
食飯$$方面都可以慳唔少 行路返學同返屋企 慳返d搭車$$$
哈哈..我仲唔係富婆??....哈哈哈..(((((妄想))))
既然 我開左學之後 無機會再出街玩 maybe節日可以出既
咁就唔好sai時間 上學期 要補下習
d人話中1中2 d math就話易姐 but上到中3之後就開始深嫁喇
so 英同math都要補下 媽咪都好贊成嫁
下學期 等我過左15歲生日
就做下part time 最緊要搵到$$$
我可以自給自足呀ma...
唔洗問亞媽拎咁多$$$ 不過我二佬d$$$就一定要有咁多拎咁多
一個仙都唔少得...
簡科既時候 我會簡讀文科
我一定要讀到精英班 一定要 我好有信心
我e+講就易姐...做就驚力不從心呀
我相信自己一定做得到
拿拿拿 學業 財富 健康 我都有啦
愛情方面 順其自然啦
有就緊係好啦 有人緊我錫我喎 有邊個女仔唔想嫁?
呢個人係愛我既 對我好既 我有好感同安全感 樣係其次 but唔好太差
最重要係呢d人有勇氣同我示愛 and 我又覺得可以一齊 咁緊係拍啦
一切隨遇而安 順其自然 我會等到既 不過唔知係何年何月何日lu
bowie bowie + +油
|
|
刊登時間︰2005-08-02 12:48 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|