BOWIE & YOU +*。o○
今日我7點比一個電 言舌 嘈 酉星 左.. XD......無奈囉....出左廳 開左部電腦...之後係沙發sleeping 10點9起身...原來kenneth已經on左lu 之後i c q傾左一陣..再係同佢傾左陣電話 電話中互寸既對話...多麼high呢!!!感覺多 舍予 暢唷 之我去左新港 土成 幫郭仁望去b a n k 打薄 未去到..我已經濕 口西 lu.. 行到去戲院門口..撞到kenneth... 整我頂鴨咀帽..仲搶走佢tim.. '''''男女男''''' 去左恆生同匯豐 金艮 行打簿...然後去pie & tart 買野食... 返屋企...到樓下買百福豆腐花 返到屋企lu....開餐lu..... 今晚我整咩 食送 食都唔知...唉...慘慘
刊登時間︰2005-08-13 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
其實我係咪真係咁需要愛情呢?? 又唔係啵...but又好似係tim 唔知點解..我會唔知到自己諗緊乜 同佢散左咁耐... 我都唔相信自己同佢係拍過拖囉 好似發夢咁....this feeling好唔實在 同之前果兩次好唔同咁... maybe 係 當局者迷 旁觀者清 自己唔知既可能朋友會解答到呢 but..我唔想去知lu..已經唔重要 係好耐好耐以前..已經正式過去lu.. 唔愛佢lu..無哂feel lu .. 人愈大..諗既野會多左 我亦都無以前咁想拍拖.. 講真..以前我好想拍拖嫁..((((個個女仔都想嫁啦)))))) but..e+唔係話唔想啵..只係唔想強求姐 緣份要黎..自然會黎...愛自己既人自然就會出現 要走..亦都會走...唔洗挽留... 挽留只係多此一舉...sai心機 我e+經過呢個暑假..變左好多囉 無以前咁貪玩..靜左好多.. 成日留係屋企..唔出街.. 簡直好似要與世格絕咁呀 可能因為太悶..so好想快d開學..好想讀好d書.. sure我好想繼續讀b班呀...b班帶比我太我hapi hour喇 e+我屋企..得返我一個無做野.. 我好想去做下part time...不過仲要等好耐呀 so..e+我唯一可以搵到錢既就係....... 我答應亞媽 : test 進步一名比10蚊..如此類推 exam 進步一名比20蚊..如此類推 d錢有掛我搵呀....but..我讀書唔係為左錢嫁.. 而係..我覺得我已經玩夠哂喇...唔想再玩.. 再玩..只係sai緊我d time..戲無益呀ma 只係咁簡單咋...將來既我唔知會係點呢??.. 好想知呀..
刊登時間︰2005-08-13 01:03 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日好倒楣呀.....
有若自己知..唔打喇...
慘不忍睹...慘絕人寰...慘無人道...
刊登時間︰2005-08-12 11:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]