BOWIE & YO+*o

主。會與同在○o _____`` ```
\/愛與你們〤×╳在坐碼頭吹海風 [▌
●× ..*我與你  永遠也在心連心 ╴▂╴▃

boyi0205
暱稱: bowie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
上學
朋友
^^
100問
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 72
今日人氣: 1
累積人氣: 2982
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 13 日  星期六 雨天
出街

今日我7點比一個電 言舌 嘈 酉星 左..
XD......無奈囉....出左廳
開左部電腦...之後係沙發sleeping
10點9起身...原來kenneth已經on左lu
之後i c q傾左一陣..再係同佢傾左陣電話
電話中互寸既對話...多麼high呢!!!感覺多 舍予 暢唷
之我去左新港 土成 幫郭仁望去b a n k 打薄
未去到..我已經濕 口西 lu..
行到去戲院門口..撞到kenneth...
整我頂鴨咀帽..仲搶走佢tim.. '''''男女男'''''
去左恆生同匯豐 金艮 行打簿...然後去pie & tart 買野食...
返屋企...到樓下買百福豆腐花
返到屋企lu....開餐lu.....
今晚我整咩 食送  食都唔知...唉...慘慘

刊登時間︰2005-08-13 11:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



呢d係咪叫懂事呢?? 愉快

其實我係咪真係咁需要愛情呢??
又唔係啵...but又好似係tim
唔知點解..我會唔知到自己諗緊乜
同佢散左咁耐...
我都唔相信自己同佢係拍過拖囉
好似發夢咁....this feeling好唔實在
同之前果兩次好唔同咁...
maybe 係  當局者迷  旁觀者清
自己唔知既可能朋友會解答到呢
but..我唔想去知lu..已經唔重要
係好耐好耐以前..已經正式過去lu..
唔愛佢lu..無哂feel lu ..
人愈大..諗既野會多左
我亦都無以前咁想拍拖..
講真..以前我好想拍拖嫁..((((個個女仔都想嫁啦))))))
but..e+唔係話唔想啵..只係唔想強求姐
緣份要黎..自然會黎...愛自己既人自然就會出現
要走..亦都會走...唔洗挽留... 挽留只係多此一舉...sai心機
我e+經過呢個暑假..變左好多囉
無以前咁貪玩..靜左好多..
成日留係屋企..唔出街.. 簡直好似要與世格絕咁呀
可能因為太悶..so好想快d開學..好想讀好d書..
sure我好想繼續讀b班呀...b班帶比我太我hapi hour喇
e+我屋企..得返我一個無做野..
我好想去做下part time...不過仲要等好耐呀
so..e+我唯一可以搵到錢既就係.......
我答應亞媽 : test 進步一名比10蚊..如此類推
exam 進步一名比20蚊..如此類推
d錢有掛我搵呀....but..我讀書唔係為左錢嫁..
而係..我覺得我已經玩夠哂喇...唔想再玩..
再玩..只係sai緊我d time..戲無益呀ma
只係咁簡單咋...將來既我唔知會係點呢??..
好想知呀..

刊登時間︰2005-08-13 01:03 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 12 日  星期五 雨天
好倒楣 感動

今日好倒楣呀.....

有若自己知..唔打喇...

慘不忍睹...慘絕人寰...慘無人道...

刊登時間︰2005-08-12 11:17 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]