BOWIE & YO+*o

主。會與同在○o _____`` ```
\/愛與你們〤×╳在坐碼頭吹海風 [▌
●× ..*我與你  永遠也在心連心 ╴▂╴▃

boyi0205
暱稱: bowie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
上學
朋友
^^
100問
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 72
今日人氣: 0
累積人氣: 2981
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 25 日  星期日 雨天
留在屋企等待某位online 愉快

唉...今日好悶呀..

7點半醒左..又無哂人係屋企

開電腦 又無乜人online

9點幾 占士add我..傾左陣咁啦..

之後睇 "踢出我天地"..好好睇唷

之後再睇"5c班新人王"..小琦打黎

原來佢都睇緊...哈哈哈..超好睇

最like堂本剛同果個肥仔..好cute呀..笑死我

小琦屋企人要用電話..唔傾lu

跟住..想做功課..不過無做到...

遲d先做啦..多唔多 少唔少..衰衰呀d功課

3點..我落樓下買零食..20蚊無左lu

e+睇緊"童話7分鐘mv"..好感人呀...

百看不厭呀..太太太太好聽同感人lu..

唔知天日會唔會掛8號風呢..係就好lu....

岩岩同林達傾電話...笑笑..笑死

一陣要煮飯...=.=''''

 

刊登時間︰2005-09-25 03:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 24 日  星期六 雨天
占士屋企 愉快

今日7點醒`..起身開電腦
之後11點3出門去占士屋企
佢勁搞野囉..批梨用個刨碎野既野..笑死我
占士佢地要返教會開大食會..SO"容X婷同溫少X"係占士屋企整野食
之後有人打碎左隻杯...
之後又有2個占士既 FD黎左...
上黎洗碗....好慘佢個2個FD...
3點幾我返屋企訓覺...
5點幾醒左...同小琦 , 蔡ZZ既家姐傾左陣計
成晚屋企都無哂人...
我又無心情食飯...食杯麵囉...
夜晚同占士 小琦 林達都傾左陣ICQ
9點幾見到佢online 不過away緊
我好想同佢講出我既心意...
but佢off左lu....
我睇電視 叮叮 英皇新秀 鋼之X金術師
睇完  訓覺lu

刊登時間︰2005-09-25 08:23 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 23 日  星期五 陰天
出沙田 開心

第一二堂係i.s堂!!!!!mr.or 佢突然話有個quiz喎..傻嫁..
我咩都無睇過..唉....之後得返5分鐘.狂睇狂睇...
最後都係肥佬左..14分/18分...15分先pass..勁唔鋸囉..好唔頂癮呀><??

3,4堂係eng..miss鄭上堂..嘩..夠和味啦!!!
佢short嫁..琴日要人做6頁GB....今日對..
對到我死死下咁..落堂前又比好多頁GB我地班做
XXXXXXXXXXXXXXXXXD鬼

5,6堂都還好..係中文..
我dict又肥佬了...星期一要補默喇..

7堂i.t....無野好做...

8,9堂..係maths....笑死我..
鍾sir同班男仔狂寸咀..哈哈哈...

放學我去左沙田自己一個行下...
之後影貼紙相...唉
一個人得2隻手..影左四張..裝飾得個2張..另外2張唔夠時間呀
激死我了......

刊登時間︰2005-09-24 07:31 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]