| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 25 日 星期日 |
 | |
留在屋企等待某位online
 |
唉...今日好悶呀..
7點半醒左..又無哂人係屋企
開電腦 又無乜人online
9點幾 占士add我..傾左陣咁啦..
之後睇 "踢出我天地"..好好睇唷
之後再睇"5c班新人王"..小琦打黎
原來佢都睇緊...哈哈哈..超好睇
最like堂本剛同果個肥仔..好cute呀..笑死我
小琦屋企人要用電話..唔傾lu
跟住..想做功課..不過無做到...
遲d先做啦..多唔多 少唔少..衰衰呀d功課
3點..我落樓下買零食..20蚊無左lu
e+睇緊"童話7分鐘mv"..好感人呀...
百看不厭呀..太太太太好聽同感人lu..
唔知天日會唔會掛8號風呢..係就好lu....
岩岩同林達傾電話...笑笑..笑死
一陣要煮飯...=.=''''
|
|
刊登時間︰2005-09-25 03:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 23 日 星期五 |
 | |
出沙田
 |
第一二堂係i.s堂!!!!!mr.or 佢突然話有個quiz喎..傻嫁..
我咩都無睇過..唉....之後得返5分鐘.狂睇狂睇...
最後都係肥佬左..14分/18分...15分先pass..勁唔鋸囉..好唔頂癮呀><??
3,4堂係eng..miss鄭上堂..嘩..夠和味啦!!!
佢short嫁..琴日要人做6頁GB....今日對..
對到我死死下咁..落堂前又比好多頁GB我地班做
XXXXXXXXXXXXXXXXXD鬼
5,6堂都還好..係中文..
我dict又肥佬了...星期一要補默喇..
7堂i.t....無野好做...
8,9堂..係maths....笑死我..
鍾sir同班男仔狂寸咀..哈哈哈...
放學我去左沙田自己一個行下...
之後影貼紙相...唉
一個人得2隻手..影左四張..裝飾得個2張..另外2張唔夠時間呀
激死我了...... |
|
刊登時間︰2005-09-24 07:31 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 26 | »
|