| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 15 日 星期四 |
 | |
...
 |
e+又係上堂時間lu
好難先上到黎嫁
真苦..
吒幾日係home都好無聊下嫁...
`無野好做喎...
落堂...我閃
|
|
刊登時間︰2005-09-15 11:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |
 | |
日記
 |
我e+上緊i.t堂...
好悶呀/..miss so教得好悶呀
最衰我屋企部電腦唔用得..啦啦啦啦啦
上唔到網呀我...好慘...
琴日郊晚溫溫下maths..有人打黎
好似叫小銘..佢話想溝我...見過我一次喎
信佢一成都死得啦..係咪先??.
之後亞滔 亞john 大威 強...輪到接電話..
我就輪住問:""""你係邊個""""笑死我..
佢地全部都係我亞哥d fd....
小銘話今日等我放學...嚇死我..
不過..我剪左頭髮..佢都唔認得我啦..
哈哈..好笑...講真..我都唔認得佢係咩樣lu...算啦 |
|
刊登時間︰2005-09-06 09:58 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 3 日 星期六 |
 | |
唉
 |
我今日去徒弟仔屋企玩電腦
太開心喇....
8月31日我剪左頭髮呀....正呀
我讀3B班呀...連續3年B班呀...
|
|
刊登時間︰2005-09-03 01:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 26 | »
|