☆Ann``♀♂
hi~~
我唔會點理呢個blog嫁...
去
http://hk.myblog.yahoo.com/bpcsa022c30
bpcsa022c30
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bpcsa022c30
暱稱: Ann°°
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
«
‹
March 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
食壽司..-0-
•
游水..
•
唉..NEW YEAR
•
大陸啊...媽啊
•
返大陸
文章分類
•
全部
(10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 07 月 (2)
•
2008 年 05 月 (2)
•
2008 年 04 月 (1)
•
2008 年 02 月 (3)
•
2008 年 01 月 (2)
•
2008 年 07 月 (2)
•
2008 年 05 月 (2)
•
2008 年 04 月 (1)
•
2008 年 02 月 (3)
•
2008 年 01 月 (2)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
eastertak
keepsecret
killo1994
Lovemoment
lyt0125
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 7
今日人氣: 7
累積人氣: 479
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 2 月 2 日 星期六
返大陸
分類:
未分類
返左大陸啦
但係就miss左去HKAC....BUT唔知會唔會當我X課呢
仲有就係我都去唔到拿X積表...
我好怕啊
我又無去拿X積表/...
唔知MIS...CHAN會點呢
發表時間:2008-07-21 05:30 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bpcsa022c30 的日誌
)
Qute_yee
於 2008-07-21 05:33 PM 發表:
c0mM3nT`!;]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bpcsa022c30 的日誌
]