4月3日:
一起身溫左陣世史又開左部電腦上網
番學個時一邊行一邊背野,唔想溫世史呀= =
番到去買左腿蛋三文治,跟住對住本書發呆
終於排隊上去啦,好多人又係度臨急抱佛腳
唔記得邊個老師睇我地測囉,只記得我完全唔識做= ="
問答題背錯晒orz
之後個小息好鬼輕鬆,因為一陣測英文作文,冇野溫
玩左成9個字左右.楊天朗係2C班房玩[原本我地係2B班房測],推人落張台度
整到d台亂晒.之後14號發火罵楊天朗
楊天朗嚇到走左,笑左我地成個字
之後再入左去玩左一陣,同澤洋兄,娟娟等等傾左一陣,問佢地測成點
又開考了 今次英文作文真係唔知自己係度作緊咩
放左學番屋企,溫左一陣地理之zzz
起身再溫地理,地理溫到晚上先溫完
之後10點幾係度溫聖經,溫左一陣就訓lu
4月4日:
今日係我16歲生日,我終於等到了
一開電腦就見到張sir係0時00分同我講左句生日快樂,真係多謝晒
之後溫左陣地理就番學,一路上狂背聖經筆記.見到周同學同cck
但cck係好前,周同學就叫我一齊追上去
番到學校,張sir又同我講生日快樂,thx.d人聽到問我係唔係今日生日
我答係,之後好多人同我講生日快樂 但你沒有說……
俾姚同學老點話測聖經先,後尾先知測地理先= ="激死
即刻溫左陣地理.上到去派卷
回答題前面有得抄= ="但d坡度,地圖真係唔識睇
小息又過左隔離班玩,因為聖經我都溫完囉
一入到去清清同哥斯拉行出來同我講生日快樂
之後見到班男仔行埋一堆傾坡度,個個錯晒
之後又不斷有人同我講生日快樂,真係多謝晒
唔溫書唔似我風格,之後令左幾張筆記來溫
但係隔離班完全溫唔到,算啦.有好多人都問我想要d咩,呢d講心咪得囉
送唔送我都冇無謂ge
測聖經lu,話難唔難,話淺唔淺.麻麻啦
測完成班衝番入班房
我就同周同學,歐同學同埋張sir落左去食野.周同學話請我 thx
落到去見到miss梁,過去問佢話改好左我地班中史卷,一陣對.當時真係好驚orz
之後見到譚仔,拉左佢過來傾左d野.佢都覺得驚訝 之前cck個反應又係咁,真係估我唔到咩 ?
之後上2A睇野,好多男仔圍著部電腦.原來係度播野
之後見到個喇叭爛左,d人話係牙周整架喎.算,番自己班房
成班男仔又係度商量點整14號 好彩帶左電話者
之後開戰啦,唔知邊個掉個粉擦過去14號度.14號就掉張同學
掉掉下掉左入垃圾桶,勁死
呢個過程我錄晒.但最精彩ge張同學令住粉擦同14號對峙個幕按錯制冇錄到
不話算啦,今日好開心架啦.之後張sir衝入來話2D有野睇.瞿王推台同埋將個垃圾桶d垃圾倒到出來
但過到去伍sir來左,冇野睇.番去睇上堂
梁老師來啦!終於派中史卷啦
問張sir幾分,96.5 原本諗住今次我死得.點知令到份卷之後係度計計計,95.5,低佢一分
張世傑個題錯得好唔抵 跟住d人見我反應咁大問我幾多分
答左佢地都話我變態
之後係度等放lunch,同周美欣,邵同學傾左一陣.寶寶係度偷聽
lunch囉,入廁所打俾姑姐,佢話請我食飯.之後去左kfc
一邊去一邊傾我細個d野.仲係咁問我夠唔夠食 姑姐對我真係好
之後食完落左匯景睇game,$298
放左學去觀塘買仲好.之後撞到cck佢地,一齊行番去.當我一講我中史95.5時
佢地竟然話唔知我係唔係人來,又話唔岩計,係度玩我orz
番到學校係度同佢地玩,cck真係五行欠打
不過都係玩下者,冇咩所謂
上科學堂lu,上左去一陣就要走火警= ="之後入禮堂做復活節崇拜
哇,肚痛到不得了,衝左去廁所.之後入番禮堂.tracy同我講生日快樂,thx
訓左一陣起身又痛過= ="又要去廁所,好麻煩
痛到冇力行.睇來今日買唔到game的了.放左學番屋企休息
直到8點幾我過左表哥屋企打機打到2點先番屋企
啊~忘了說.多謝廖同學同劉同學份禮物,我好鐘意
最後你還是沒有跟我說生日快樂…很傷心……
|