今日番學好開心 因為今日好多野都好好玩xdd 今日第一堂係商業,係到整型商計劃既野 "硬就"同人去左blue angel食野. 個個好似未食過著條咁狂搶-0- 到左數學堂,計左幾條數咁就洛左堂. 今日最開心就係上英文堂. 英文堂,無人理, 最爽既係串戈隻河馬xdd 佢教識左我,, 大聲就是道理 放左學..係門口撞到可2,牙b同埋盧宛彤 其實我想同可2同埋牙b同盧宛彤去ha時間. 但係肥仔愈叫我陪佢走.. 為有同佢去啦,,怕比人講重色輕友