今日放學,一心諗住番到屋企 就可以打機啦,點知番到屋企 自己既電腦壞了,, 平時既0nline Game 都玩不到.... 心裹有種不安,竟然係星期4玩吾到. 真係太可惡~~ 現在只好用嫩嫩的第二陪電腦 上網慢,上傳慢,裝件壞, 連Msn都沒. 只有上網真囧.