今日雖然起身9:00起身
但係都係超眼訓
因為尋晚3:00先訓
一起身就趕工做曬d功課
13點幾阿麻同阿爺尼左
坐左陣
15:00出左去同飛天豬,蔡良,仲有d小學同學打籃球
打到19:15
番左留下食晚餐
番到屋企睇掌門人
好好笑
跟住就做公文
做完就做番之前做流ge功課
唔打住,88