u can Do iT!
bst05201
暱稱: 加利仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-06-25
迷茫
蜘蛛俠
明天和未來 誰先到呢?
WhERe?
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 895
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


蜘蛛俠 疲倦 分類: 未分類

哩兩日 我地班都無算系..應該話系sunny  tim  B  嘉豪 同我 都愛上蜘蛛了

自從上禮拜我捉左隻綠蜘蛛比sunny之後..我地就...

琴晚我上大號啦-3-甘返出黎個陣見到隻蜘蛛(身長6cm)系窗口出面..嚇死我 同一時間我好激動
即刻打比tim...佢話唔好捉驚有毒..但系講完電話之後我就捉左啦-.-
今日拎返學校嚇死小明..不過適可而止好d=]

返到屋企後..好累..唔知做咩..無精神甘..唔通又要曬多一日?!






訪客留言 (返回 bst05201 的日誌)


Juliet_JAR 於 2009-06-06 02:43 PM 發表:
-0-
我諗起尋日有個人lag隻甲蟲放落我個口到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ghostwing96 於 2009-06-03 10:20 PM 發表:
Crazy:
梗係唔會啦!!!
(但我應該除左怕昆蟲同怕黑之外...我無咩好怕架啦^^)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Juliet_JAR 於 2009-06-03 09:14 PM 發表:
- -
小昆蟲你刀嚇傻左啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你見到都會驚架!!
Posted at 2009-06-03 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ghostwing96 於 2009-06-02 09:44 PM 發表:
勁!
捉蜘蛛!
我諗我成世人都無咩可能會夠膽捉蜘蛛架啦。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]