哩兩日 我地班都無算系..應該話系sunny tim B 嘉豪 同我 都愛上蜘蛛了 自從上禮拜我捉左隻綠蜘蛛比sunny之後..我地就... 琴晚我上大號啦-3-甘返出黎個陣見到隻蜘蛛(身長6cm)系窗口出面..嚇死我 同一時間我好激動 即刻打比tim...佢話唔好捉驚有毒..但系講完電話之後我就捉左啦-.- 今日拎返學校嚇死小明..不過適可而止好d=] 返到屋企後..好累..唔知做咩..無精神甘..唔通又要曬多一日?!