我想對你好 你從來不知道...
難道要逐次的疏遠你 我仍然未想放棄
啦啦隊完左啦...好唔捨得,空閒左好多...依家放左學都冇野做lu~真係好想係番之前咁...一大班人一齊玩...一齊唔開心... 依家,好後悔...後悔當時冇好好珍惜番啦啦隊ge日子...!!!真係好唔捨得牙!! 好想喊...但啦啦隊都只係1次...f2都冇啦!!唉...