| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
|
對我而言. 
|
|
我不知該怎麼面對你..
我的感情,
你這個出發點我仍然相信是好的..
我仍然感激你的意見.這個是真心的..
你說我不把你當真心朋友..
這句話你更令我難過..
你說看不起我.不喜歡我..
那些更令我難受..
難道你只應為得你一個不開心ma??
有些事不告訴你,你卻應為我不是一個好朋友的行為..
告訴了你..你卻不喜歡!
我該怎樣配合你..
你若不想跟我做朋友..那便算了
我不知你那暫時是什麼意思.
我更不知道你所說你虛偽朋友..
又是怎樣..~
對我而言我沒有對你這個朋友有過一秒中的虛偽.
|
|

|
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
|
我很失敗.. 
|
|
成績也幾乎到手..
-_-''代數..真係很差..只有.13= ='
我可以怎樣..要看看發成績表才知..
我要努力..真的要努力..
=_=''數學真的令我很苦老..
還有那立幾..也不合格了吧..嗚.
我真的很失敗..
心情欠佳~
|
|

|
|
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
|
到處逛 
|
|
呢排成日都打好多日記.
hehe..
中午同小明去街..
買左個不袋..-v-'
之后去左買禮物比餅..
本身約左個朋友..
不過見佢唔想出去咁.
唔理佢lu.
之后同餅.小明去左睇水晶..
小明買左二條..
-v-希望你地早日拉埋天窗la..-3-
哈..!~我真係夠朋友na..
之后請餅子晚飯@@"
back home..
|
|

|
|
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
|
想我好. 
|
|
跟朋友的吵架還未解決.
其實她也是為我好..
-_-''
早上發生了小問題..
或許我應該認真考慮這個朋友給我的勸告...
到底..我們是否要分手..
今晚有答on.
是時候作了斷..
不想再拖拉..
何苦拖拖拉拉分手說了便說..
曾一起的光陰珍惜留來懷念..
痛快愛過已足夠了.
為何回頭道歉??
好像在說我..
朋友:對不起..~
|
|

|
|
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
|
尋開心~ 
|
|
今日ge第二篇日記..
終於考完試..
晏就等多咀同佢個fd 買完禮物..
then 搵我..
去左打機..食野..再打機..再食野.
洗左好多錢..
但係真係好開心..^3^''
原本今晚班有k 唱..
不過最后都無去..
><"天日多咀去bbq..
=v=''無人陪我了.haha
=口=''真係要好好訓番一教na..>3<"
|
|

|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 29 | »
|