-
Got My Cursor @ 123Cursors.com
``*明知道愛上你會痛苦,我也要去愛;!
幸福;!★還離我多遠>?"]
寂寞的情人節,還要過多少個?】
"我不想失去你,但我不知如何保留你;★]"]
bulb426
暱稱: *戀!愛*   永遠沒有我的份
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
考試唔知點..!?!?!?
好耐冇游水啦,.!
520日..!
小朋友好得意,!
最後一日區隊練波.!
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
小優]]* (xxxyoyoxxx)
Yabi(k) (sIuGhoSta3a)
`米粉=) (jw0728)
O ○ 小海豚○ O (wing96830)
- (sw_4ef_blue)
K-韻 (klovecheng)
★妹妹 (imb520)
♥Kibee:D (nglingki00)
膠恩..x) (yan0v0)
家濠 (michael524)
SweetBao (Mrs_bun)
lingling (cyl1130)
♥kimi:) (K123Kary)
星仔 (Rainqoo)
ˇ 颓废 ○哟 、 (ky_babiii)
FeR♥² (kiss_babii)
ゞゞ 紫菜xd. (musical)
♥`小芝芝(k);* (SwearYoubaby)
超級型棍 (y1225)
╰ 婷 [x .♥] (yuting123)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 479
今日人氣: 12
累積人氣: 5623
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


放學之後同佢去打籃球呀~! 愉快 分類: 未分類

今日都唔算好熱~!!
我今日中午打籃球打到流好多汗!
打打下籃球又比洪旭明搶左個波!
唉~幾難先攞返果籃球呀!
之後走左去細場打!(打左一陣就夠鐘~)

放學果時,本來係送佢返屋企
我問佢去唔去打籃球呀!
佢話:好呀!(開心死啦!^.^)
周嘉進同林灝俊都有去!

我地打到5點鐘就走!
之後我當然係送佢返屋企啦!(我重有幫佢攞野~!)
送到佢屋企我望住佢入屋我先走!
最後我都係自己一個孤玲玲坐車返屋企!

返到屋企,呀媽係到打麻雀~!~!
佢又話8:30先食飯!
所以我食左杯麵先!


 






訪客留言 (返回 bulb426 的日誌)


YING52LOVE0 於 2009-05-15 08:32 PM 發表:
晒命囉;
咩事先;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我冇晒命呀~
blog當然係講平時果d野啦!
我冇晒命呀~
Posted at 2009-05-15 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mrs_chicken 於 2009-05-15 07:59 PM 發表:
cM`
路過滴>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Love_yinG317 於 2009-05-15 06:50 PM 發表:
你係劉文亮?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀!!
有咩(樹)呀??
Posted at 2009-05-15 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal731 於 2009-05-15 04:57 PM 發表:
好彩我冇去姐...
吾系阻住你地就吾好啦....^v^"
c0mmEnt :]''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔係好阻住呀~   
大家都係係到打籃球姐!
Posted at 2009-05-15 06:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rainqoo 於 2009-05-14 10:33 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry1201 於 2009-05-14 10:02 PM 發表:
嘩...好曬呀xD
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔曬呀!
今日有小小暗天xD!..............
Posted at 2009-05-14 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Narucis 於 2009-05-14 07:51 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JIM_1223 於 2009-05-14 07:31 PM 發表:
知你sweet啦..^____^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你都sweet啦!
同呀邊個囉!唔係咩?
Posted at 2009-05-14 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]