-
Got My Cursor @ 123Cursors.com
``*明知道愛上你會痛苦,我也要去愛;!
幸福;!★還離我多遠>?"]
寂寞的情人節,還要過多少個?】
"我不想失去你,但我不知如何保留你;★]"]
bulb426
暱稱: *戀!愛*   永遠沒有我的份
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
考試唔知點..!?!?!?
好耐冇游水啦,.!
520日..!
小朋友好得意,!
最後一日區隊練波.!
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
- ♥'x[[☻ 刁蠻... (tokaman)
♥Kibee:D (nglingki00)
candy (candy_only)
喂WaI慧★ (WAIabc123)
寶仔:$ (AHPO214)
♥linglingbaby;$ (canny789)
`❤粒米 (Maggie07)
- 酒井純囝 ... (memei5201314)
lingling (cyl1130)
`sOyan=] (sOyan_orz)
超級型棍 (y1225)
IAMFAILURECIBEE:( (szebabiii)
|●o流感_♥ (H5N1_love)
- (sw_4ef_blue)
家濠 (michael524)
SweetBao (Mrs_bun)
FeR♥² (kiss_babii)
#, 楊楊. (babiyhl)
ღSuperb CMY. (Bread99)
喬 k|u (k1kiu95yuen)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 479
今日人氣: 4
累積人氣: 5615
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 15 日  星期六   晴天


最後一日區隊練波.! 疲倦 分類: 未分類

唔知點解呢排射波準左,.!
所以成日係細場同人玩15分.!
周圍搵人挑機.!
因為射波真係準左.!(唔錯.!)
試兩次連入15球,!!(正)

尋晚一返到屋企
食完飯之後
連涼都未沖就訓著左.!
訓左2點幾時起身.!(半夜2點幾.!)
果勁想沖涼.!
但係又怕嘈住屋企人訓覺,!(佢地要返工.)
所以係到玩電腦..
玩到6點左右就訓覺
訓到9點就起左身.!(訓左3個鐘..)

11點去左飲茶!
冇咩點食野,冇咩胃口!
坐到12點半到就返屋企.!
玩電腦玩到2點15分就出去練波.!

 

今日係沙田,區隊最後一日練波.!
沙田領隊話請全部人去BBQ!!(正呀.!)
沙田領隊:鄧柱盛(出錢請燒烤人士!)
教練:吳志英.!
隊員包括:繙爆,文亮,呀銘,文卓,謝子,溫子,陳健聰
祖兒,呀焜,呀生,呀星,森森,李喂李,晴朗,呀峯
21號仔,馮冠鳴,周中,梁柏勤,輝傑,立仔,等等......
今日練波,係分5打5跟隊,打半場.!
入左4粒,,,唔錯呀,!
練完波之後同鄧柱盛傾下計..
之後去左恆安周圍hea
hea到6點左右就出發去BBQ!
去到發現原來有咁多人去...
有成差唔多20~30個!
有U20  U15 有D家長!
BBQ既詳情唔多講,!
(D野食都OK多既.!)
燒到9點,差唔多10點鐘就走人..!
坐車勁想訓..
不過怕訓過頭(所以撐著..!)
10點50分返到屋企.!
沖涼...........................!

你還在生我的氣嗎?
原諒我好嗎,!
這幾天,天天都在想念你.!
很想看到你.!
很想回到之前的日子.!


我愛你,不是因為你是一個怎樣的人,而是因為我喜歡與你在一起時的感覺

 






訪客留言 (返回 bulb426 的日誌)


sochiho 於 2010-05-17 06:30 AM 發表:
Cmmmmmmmmmmm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AHPO214 於 2010-05-16 07:06 PM 發表:
COM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ka_lai 於 2010-05-16 02:15 PM 發表:
~ cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sm_lo 於 2010-05-16 10:11 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kak1996 於 2010-05-16 09:10 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szebabiii 於 2010-05-16 09:02 AM 發表:
c0mm3nt;p`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Charon1997 於 2010-05-16 07:50 AM 發表:
CoMm3nt"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ky_babiii 於 2010-05-16 02:06 AM 發表:
c0m's :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathenine 於 2010-05-16 01:55 AM 發表:
CoMmEnT=]''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AHPO214 於 2010-05-16 01:04 AM 發表:
COM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]