今日有雲,有一埸過雲雨! 今朝要早會,我個書包好重呀! 勁唔想係到企囉!好辛苦呀~
中午果時,佢上完家政堂! 佢好耐先尼!佢話幫老師汁野! 佢落到尼,打我個patpat呀!(抽我水,哈哈哈....)
今日放學,真係好想送佢屋企 但係我要乒乓球訓練呀~ 不過我都同佢講左byebye 但係佢冇應到我-0-!
打打下波!好累呀~冇啦啦! 有個老師走過尼同我講幫我整壁報-0- 咁算囉!幫佢整~ 整到六點幾先走=-= 之後去左酒樓到食野!