好煩呀!果個郭sir囉! 日日係到吹我交個清潔紙! 好鬼死煩呀!
今日中午要小測~ 我有好多都識.. 有小部份唔識!(問答果題!)
唉...放學果時係門口果邊 見到佢!想叫佢等我留完堂之後同佢返屋企! 但係佢同我講:唔啦...!
咁就走左去留堂~ 留留下堂,何有好捉左我去補默呀! 好彩我大部份都識! 好彩有果樣野係到! 有咁多好彩既~~~我做左好彩仔呀!
默完之後打一陣籃球就返屋企啦!!...