剛剛睇完巾幗梟雄 好感動呀! 真係好好睇呀! 我好鐘意柴九果句野 「人生有幾多個十年」 「我地要珍惜身邊既愛人」(我自己加~嘻嘻!) 講真嫁~ 我地真係要珍惜身邊既人~ 有時有d野冇左就係冇左 救都救唔到! 所以兩個字... 【珍惜】
我會好好珍惜佢 我唔會失去佢! 唔會令佢傷心! 我會用盡全力去 保護佢,愛錫佢!