今日放學之後
要英文默書!
我都算識既
一定唔會唔合格囉!
一默完就走出班房搵佢
點知佢已經走左
走到小食部
周嘉進打尼
叫我出去學校門口
我一出到去就見到佢
勁好開心...
之後就送佢返屋企!
一邊行一邊食佢整既曲奇餅
好好味呀...(可能聽日重有得食!)
行行下...
周嘉進話唔記得左
要去圖書館攞返d錢
就咁就掉低左佢
我有少少唔開心...
返到學校
圖書館又關左門
白行一趟
早知就送左佢返屋企先算啦!
之後我地就係學校門口(唔知做咩?)
等等下見到峰峰攞住個籃球
之後就走左去打籃球啦!
打到6點到就走!
|