我昨天以為今日唔洗返學 好彩朝早魚翅打比我 叫左我起身,我咁先冇遲到炸... 不過我都係希望 每日都係佢叫我起身 (唉~!都係算啦!)
今日我上台攞獎 果個【飛躍計劃】 哈哈................... 估唔到我都有獎攞
放左學之後去左打波 我都係唔好成日去左果到打波啦! 我依加個銀包係(吉)嫁...... 打波打到我窮呀!
尼兩日好掛住佢呀! 都冇同佢出街,悶到死~! 又冇同佢講電話!