本來呢! 今日我係屋企玩電腦既~ 突然峯峯打尼話要去跑步! 我緊係話去啦! 因為可以吸下新鮮空氣 又可以練下氣!一舉兩得~!
今日跑步同峯峯,魚翅 佢兩個都唔係跑既,玩玩下咁! 得我一個認真跑! 要努力先可以得到成果! 8點半返到屋企! 好.........好累呀~! 大腿痛到攞命!