尼排都冇人陪我..... 我又要比人迫返大陸! 我要返尼先可以同你地玩啦! 不過都冇人同我玩既! 係香港悶到死! 日日起身就坐係到 對住部電腦(對眼就尼肓啦!) 算啦!肓左咪肓左囉~! 都冇人理我嫁啦! 快d死左佢重好呀~!