今日上堂都冇咩精神 可能係訓得唔好掛! 中午小息完左走過3B班 點先見唔到嘉欣(我估佢可能去左WC掛!) 咁我咪返自己班房囉! 跟住我上電腦堂(我會走過3B班) 點知都係見唔到佢 我好鬼死擔心呀! 之後我問下人(原來佢早退) 唔知佢咩事呢!?
放學: 我要打班際4Bvs3E 我一走入更衣室(冇老師係到) 就即刻打比佢睇下佢有事 佢話佢發高燒所以佢早退 之後我就去打班際 唉!輸左呀~!好唔開心呀! 不過點都冇佢有事咁擔心
係呢到講一聲 大家要小心身體呀~!