-
Got My Cursor @ 123Cursors.com
``*明知道愛上你會痛苦,我也要去愛;!
幸福;!★還離我多遠>?"]
寂寞的情人節,還要過多少個?】
"我不想失去你,但我不知如何保留你;★]"]
bulb426
暱稱: *戀!愛*   永遠沒有我的份
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考試唔知點..!?!?!?
好耐冇游水啦,.!
520日..!
小朋友好得意,!
最後一日區隊練波.!
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
hOng`★) (hOng503)
★`小雅jaii;D (sIugay_xd)
豪少★ (jackyiu1995)
★UNIUNI BU. (Love_yinG317)
星仔 (Rainqoo)
汁汁♥` (Babyl0v2_lee)
kai~Na (poline520)
維維 (WaIWAi520131)
FeR♥² (kiss_babii)
KiT=] (sm_lo)
candy (candy_only)
-ヾ ′★` 2... (dinowyho)
C.K.KlEiN* (ra1nm00n)
我的心是為尒做的!點解... (zxc987789)
小優]]* (xxxyoyoxxx)
`-★Cewijaiii;$. (LOVEKimmy520)
帥氣順子 (lksking)
- i Lo... (kelywk)
愛哭小男生 (sniveler052)
๑۩ﺴ (sochiho)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 479
今日人氣: 2
累積人氣: 5626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 9 日  星期三   酷熱


班際輸左呀~! 傷心 分類: 未分類

今日上堂都冇咩精神
可能係訓得唔好掛!
中午小息完左走過3B班
點先見唔到嘉欣(我估佢可能去左WC掛!)
咁我咪返自己班房囉!
跟住我上電腦堂(我會走過3B班)
點知都係見唔到佢
我好鬼死擔心呀!
之後我問下人(原來佢早退)
唔知佢咩事呢!?

放學:
我要打班際4Bvs3E
我一走入更衣室(冇老師係到)
就即刻打比佢睇下佢有事
佢話佢發高燒所以佢早退
之後我就去打班際
唉!輸左呀~!好唔開心呀!
不過點都冇佢有事咁擔心

係呢到講一聲
大家要小心身體呀~!






訪客留言 (返回 bulb426 的日誌)


Love_yinG317 於 2009-09-12 06:45 PM 發表:
CM(3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bubu1121 於 2009-09-12 05:18 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chinglam328 於 2009-09-12 05:08 PM 發表:
CMa_a`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JIM_1223 於 2009-09-12 01:10 PM 發表:
CM籽._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cyrus1014 於 2009-09-11 10:23 AM 發表:
Cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sOyan_orz 於 2009-09-10 06:19 PM 發表:
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Narucis 於 2009-09-09 10:32 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]