星期五 05/02/2010:
去左佛聯會(全港佛教中學運動會)
唔洗返學( )
我第一埸係比賽跳遠
我係學校先跳4米幾..
但係條友話:(各位參賽選手
你地要跳到5米以上先會計長度)
我念:嘩~!死啦!今次死得啦.
之後我地開始跳....跳......跳......
全部跳完6次之後
佢同我講:你得到銀牌...
0左..重話我跳到5米42..
之後就係4*100米
腸仔發燒唔跑得...
最後就輸左..
今日既最後賽事係1500米..
我估唔到我攞左第一呀..
勁開心呀...
更開心既就係可以同佢擁抱
今日真係好開心呀..
|