我金日請左假~~~~~~
要出殯因為我叔叔走左*~*
我好傷心.....不過要哭都哭系琴日果晚+(
我果時真係哭[]不過我係忍住咁哭
眼淚在眼袋打轉-有3點男兒淚走左出眼袋
系我既T-shirt留下水點....................
果時仲要有個天有d魚點搬到我新上既3到#######