開心
我第一次都唔知打咩好-3-
我好開心識左好多好朋友^^
雖然有d人當我隱形-3-
邊個唔理我cm見一個斬一個kakaka
c2007simon
暱稱: 骰魔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-05-19
我笑死
唔知
比人串
笑死我
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 62
今日人氣: 1
累積人氣: 1127
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 19 日  星期三   陰天


2010-05-19 傷心 分類: 未分類

我有個不理我生死的媽媽,有個有口話人沒口話自己的哥哥,有好多朋友只識借錢~

唉~可能係我做錯野先會咁






訪客留言 (返回 c2007simon 的日誌)


kenisbest 於 2010-08-17 10:23 AM 發表:
CM;
一齊泥支持洪卓立 ;D
http://ken-hung.net/     洪卓立國際歌迷會論壇;;
http://www.yesmagazine.com.hk/special/win7/vote.aspx?id=1   投洪卓立壹票;;
http://www.facebook.com/eegken     洪卓立facebook;;
http://hungcl.xanga.com/     洪卓立xanga;;
http://hk.myblog.yahoo.com/hungcl32     洪卓立blog;;
http://zh.wikipedia.org/zh/%E6%B4%AA%E5%8D%93%E7%AB%8B#2010.E5.B9.B4_2     洪卓立資料;;





新歌;; 洪卓立-無人認領 (國語)

洪卓立- 眼淚為你留

   洪卓立 - 蘋果樹

   洪卓立 - 你好嗎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



superbabii 於 2010-06-06 10:18 AM 發表:
我會架拉.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

會咩?@@
Posted at 2010-06-07 12:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]