你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
小 貓 好 想 學 跳 舞 tim~.~ 唔 知 點 解 有 一 種 感 覺 好 想 跳 舞~.~ 死 啦~.~ 好 悶=.= 打 機 都 打 左 咁 多 年 啦... 開 始 唔 想 再 玩 落 去... 想 真 真 正 正 搵 份 工 做..~.~ 係 啦=v= 我 轉 左 手 提 丫 想 要 既 話 msn 問 我 拎 啦~.~