你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
打 機 打 到 天 光=.= 都 係 11 點 幾 我 先 訓 教=v= 之 後=v= 訓 著 左~.~ 起 身 屋 企 已 經 無 哂 人 了=.= 又 打 左 陣 機 再 訓 番 嘿 嘿=v= 貓 仔 好 鍾 意 訓 教 呵 呵~.~ 喵~.~ 我 又 換 左 電 話 號 碼 了=.= 想 要 既 話 msn 問 我=v= 但 我 唔 一 定 俾 嘿 嘿=v=