你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
就 快 到 白 色 情 人 節 啦 唔 知 你 地 會 點 過 呢? 最 僧 情 人 節... 唉... 無 情 人 就 快 d 去 搵 番 個 情 人 啦^^ 有 情 人 既 話 就 開 開 心 心 地 過 情 人 節 啦 ^^ 見 工 見 工 見 工=v= 祝 大 家 永 永 遠 遠 開 開 心 心 快 快 樂 樂^^ 講 完