你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今日無返工.. 改左時間 返朝早8點放4點 不過佢地要重新考慮請唔請我.. 因為本身已經係請左我既啦-.- 佢地請我既原因係因為我可以返夜晚.. 但係依家唔得嗎-.- 所以我去左改時間-.- 唔知道佢會唔會再請番我呢-.- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 岩岩去左釘耳環-v- 隻耳依家有少少痛-v- 其實琴日釘左既啦-.- 係我最多手走去換第2隻耳環 搞到埋左口姐-.- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 唔打啦-.- 訓陣先 好眼訓=.=