你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
終於18號啦.. 仲有2日.. 我一定會等埋你返黎.. 之後我地一齊去行街^^.. 行完街之後我地要一齊開開心心過日子^^ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 老婆你知唔知道我好掛住你? 你行開左3日.. 去泰國唔知開唔開心呢..? 希望你玩得好開心啦^^.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 我有眼睛卻不能隨時看見你身影 有耳朵卻不能隨時聽到你聲音 有手卻不能隨時抱著你 但我有顆心能隨時想念你..