琴日無訓過教-.-
岩岩先返到黎屋企-v-
今朝早已經出左去食野啦同子圖-v-
食完野之後去左買小小野食返屋企-v-
返到黎屋企峰仔add我-.-
問我去唔去唱k-v-
本身話唔去-.-
因為我好眼訓 未訓過...
結果佢話 成班女仔得佢1條仔-.-
因為峰話請我-v-
我咪話去囉-v-
等佢過黎既時候=.=
我已經訓著左-.-
子圖都係到-.-
佢開門-.-
之後呢 我好似發開口夢 問子圖 峰有冇add我-.-
點不知道峰原來係張床到-.- 我原全唔知咩事-.-
又訓多陣-v-起左身-.-
出左去坑口m記到見到慧慧家姐-v-(原來佢今日生日呀-v-)
峰買左個m記食 我就打左電話俾冰冰-.-
叫佢買煙-v-
結果我地搵唔到土多-.-
無買到-v-
去左接塋塋-.-
接完之後去左九龍灣
都係搵土多-.- 如果都係搵唔到...
最後叫左個姐姐幫我地買煙-.-
終於去到ceo啦-v-
唱左一陣歌佢地-.-
蚊蚊,慧慧家姐同公主都黎左-v-
之後成班係到唱k=.=
我無咩點唱-.-
因為我唔鍾意唱歌一向-v-
中間既事 就唔講啦-.-
峰仔-v- 你今日肯定好開心啦-v-
到左食生日蛋糕既時候-v-
唱生日歌俾家姐聽 我地成班-v-
但係家姐個生日蛋糕係蚊蚊整的-v-
唔知話好食定係唔好食-.-
佢地唱歌-.- 分開2組-.- 冰冰同家姐一組
塋塋同蚊蚊一組 係到講果首歌叫做滾
佢地講到好似係到罵交咁-.-
到埋單既時候-.-
家姐-.- 我會記住你做過d咩...
我條牛仔褲呀... 嗚t^t
之後等車-.-
等左好耐 之後就話 不如飛的去地鐵站算啦-.-
等到成7點我驚都未等到間車-.-
最後-v- 坐地鐵
慧慧家姐,蚊蚊,同冰冰都係坑口-v-
我,峰同塋塋就去左彩明果邊-.-
但係呢-v-
我覺得我係到好似阻住佢地2個咁-.-
塋塋去左同屋企人食飯-.-
我同峰就返左屋企-v-
不過呢 係落緊雨-.-
我成身都(汁)哂了-.-
最後返到屋企-v-
洗番條牛仔褲-.-
我記住你家姐-.-
祝家姐生日快樂^^
|