你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
你知唔知道... 一直有一個人係到等緊你t^t... 但係 你只係為了一個男仔去喊.. 值得咩?? 喊完一次又再喊... 唉... 我都唔知講咩好啦... 老母岩岩打黎 同我講 星期3先去開銀行户口-.- 我同m記講左 我星期四一定返到工-v- 到時我唔會染番黑個頭-.- 今次係老母親手幫我染-.- 唔知係咩色呢-v- 好緊張呀... 自從我無同佢住之後佢一次都無掂過我頭..