好緊張呀...聽日就...
聽日去見工-v-
去m記到做住一排先-.-
因為唔夠錢洗所以要去返工-.-
我會去尚德m記見工-v-
唔打啦-v- 好勀...
蛋蛋對唔住呀-.-
我知你唔想返屋企...
但係 我地唔想叫老師黎幫手=.=
如果唔係 你真係諗住一世住係我到咩?...
希望你明白 我地個個都係為你好先會叫你返屋企-.-
就算你真係唔想返屋企既
你幾時都可以過黎我屋企到訓^^
蛋蛋 乖d啦=.= 唔好 好似我咁樣 有學唔返
咪搞成咁樣囉我=.= 我就係衰唔返學先退學...
同埋加多二句-v-
我個頭又金了-.-
今日染番個頭 仲金好多-v-
|