你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
感覺上... 有d唔開心既感覺... 我都唔知點解啦... 但係有一個人知道點解... 我諗佢應該都會明白我所講既野... 算啦-v- 我仲發緊燒呀... 一直都未退過... 都唔知點解年年凍天 我一定發燒既wow.. 唉... 諗緊訓唔訓好-.- 訓既話起身先去拎錢... 唔訓既話等等去拎錢... 多得你啦死女包-.- 要我返黎學校睇咩事-.- 你真係掂既啦... 我已經退左學返黎學校見一見老師都已經難既啦=.= 唉 唔知呀 等等先算啦-v-.