琴日個死仔包又係我屋企到訓=.=
前日2個fd係我屋企到訓=.=
都唔知係唔係前日俾人搞到病左=.=
我依家有少少感冒囉-.- 吹漲=v=
好辛苦=v=
唔制呀=.=
依家出去拎錢 買我最鍾意食既珍寶珠-v-
呵呵=v=
有可能我係今晚就走既啦=.=
琴日老母打黎 話我幾時入去
我話應該係星期日
佢同我講 星期6同星期日同我出去網吧打機=.=
心諗-v- 你好似第1次帶我出去網吧打機wow=v=
打完機去食壽司>3< 正呀-v-
之後唔知呀-v-
我18-21號返學 我應該唔會上msn
有咩事sms過黎我到就得既啦-v-
51356591 無咩事都可以打黎傾下計-v-
多數我好鬼得閒-.-
21號我唔知返唔返黎好-v-
有可能係入面住一排先返-v-
|