今日唔知咩事-v-
感覺上好黑仔-.-
無啦啦整親隻手指-v-
依家仲流緊血-v-
搞錯>3<
霖琴日係我屋企到訓教=.=
訓到今朝=v=
之後就-.-
我去左沖涼 佢同子圖傾msn
我沖完到佢沖 我就入緊手提d歌-v-
入完之後去左拎錢 接埋丫妹-v-
去買珍寶珠>3<
買左勁多=.=
買左成舊水-v-
依家d可樂味唔知有咩用=.=
買俾人食-v-
不過都係算啦 等我返黎先算-v-
聽朝早應該我都走既啦-v-
今晚係打機的日子>3<
老母話聽日同我去網吧打機wow
我原全唔知咩事-v-
佢第1次同我去網吧打機-.-
多數都係我自己去-v-
唉-v-
星期1返學啦-v-
好緊張呀-v- 因為太耐無返學啦我-v-
返4日-v-
2月8號上網睇下我分左咩班=.=
過埋新年先返學-v-
之後係-v-
係啦-v-
我會齊番部車 出番黎玩-v-
我都好多年無出黎玩啦=.=
都有4-6年無出黎玩>3<
唔打啦-v- 打機-v- kaka
加多一句-v-
今日見到峰仔係海皮-v-
|