你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今日訓左好耐-.- 都唔知點解... 起身 出左去同屋企人食飯-v- 去食拉麵-.- 我叫左個勁辣肥牛拉麵-v- 辣到我呀-.- 唔記得左我自己好耐無食過辣野-v- 之後去買野-.- 買左好多好多珍寶珠>3< 唔知點解鍾意食珍寶珠 唔知點解1月用錢用得好快-.- 琴日拎5百$今日就俾我用哂果5百$佢-.- 屋企人又俾多2百$我-.- 又俾我用埋岩岩-.- 都唔知我琴日d錢用左去邊-v- 食野 買煙 之後都無既啦應該-.- 唔打啦-.- 又要出去-v-