你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今日真係好黑仔-.- 見又見唔到佢... 又要整傷埋隻腳... d人係咁話幫我報警=.= 我話唔洗啦=.= 同恆仔傾左一陣傾就返屋企囉-v- 好痛... 行左成半粒鍾先返到屋企-v- 行路都辛苦=.= 好痛呀... 唔打呀... 戒煙戒酒戒粗口第11天 傻貓已經沒有人理了...嗚...