你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
有少少唔開心... 都係算啦廢事打... 唔係幾想打出黎... 搵人同我傾下心事啦... 峰仔今日過左黎陪我-v- 之後搵埋老豆-v- 周圍行我地-v- 最後返左屋企-v- 又再出去-v- 岩岩先返屋企-v- 子圖過緊黎-v- 可以同佢傾心事真係好-v- 好彩佢係我知己姐-v- 唔係就慘啦我... 等緊老媽起身 我過去拎錢-v- 有可能會入埋去住-v- 戒煙,戒酒,戒粗口第一天開始