你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
好悶呀-v- 係媽到住係無野做的-v- 唔係訓教就睇電視-v- 我已經悶到7彩了-v- 打死我都話今晚返黎-v- 不過1月18號-21號都係入去媽到住-v- 又要悶多4日-v- 真係慘-v- 我係佢部電腦到原全搵唔到個msn-.- 都唔知去左邊-v- 都搵左半日左右-v- 算啦唔鬼搵呀-v- 食埋飯返黎-v- 戒煙,戒酒,戒粗口第9日-v- 傻貓已經沒有人理了...嗚... http://mask520.freebbs.hk/index.php 安仔個網-v-大家入去啦-v-