你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今朝9點幾先訓-v- 12點幾聰黎左-v- 再訓-v- 訓到3點幾起左身-v- 睇左1眼聰仔打機之後-v- 再訓-v- 聰好似係6點左右走的-v- 之後再訓-v- 訓訓訓-v- 呵呵-v- 今日做隻豬-v- 訓訓訓-v-