你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
我都唔知我自己做緊d咩... wing wing地成個人-.- 都唔知做過d咩野-v- 我亂sms俾你地唔洗理-.- 只係知道成個人好辛苦... 病到都唔知自己做緊d咩=.= 人病我病 我病到傻傻地囉真係-v- 好鬼掛住你呀-v- 幾時先可以再見到你呢-v-?? 希望可以快d見到你啦^^