你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
其實呢-v- 我返左黎將軍澳既啦=.= 點解我唔搵你地??? 我想過一排先搵番你地-v- 好可惜-v- 我過幾日入番去老母到住-v- 因為屋企 唉... 咩都cut哂 上網又幫我cut鬼埋=.= 電話又cut 電影台都cut鬼埋 咁叫我返去做咩先- - 我真係好想知道 佢又唔撚早d同我講 話cut左我d野佢wow 一心諗住返屋企打機 點知??? 唉-v- 搞到要係網吧到打機-v- 一向都唔鍾意係網吧到打機=.=