你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
m記係請左我呀-v- 不過我未開得工-.- 因為我未開銀行户口 開左之後就可以返工既啦-v- 唔知幾時去開呢-.- 希望快d去開啦-v- 唔知呀-v- 過幾日我會轉埋電話-.- 到時俾你地啦-v- 不過唔係個個人都俾既啦今次就-.- 我唔想咁多人知我手提 一向都無人煩我既-v- 唔鍾意俾人煩-v- 最衰就係要染番個頭-.- 如果唔係就可以金毛返工-v- 快d到2月14就好啦>3<